سئو سایت های خدماتی و شرکتی

معرفی آژانس های سئو برتر

سئو سایت های خدماتی و شرکتی

۵ بازديد

با خواندن تکنیک های ادامه مقاله به خوبی متوجه میشوید که سئو سایت نسبت به دیگر انواع سایت، تفاوت های بسیار زیادی دارد. بنابراین پیشنهاد میکنم حتی اگر کمی تخصص در دنیای سئو دارید، صرفا با استناد به آن اقدام به سئو سایت تان نکنید و این مقاله را کامل بخوانید.

1. به گوشه بازار بروید!

ببینید، طبق تجربه میگ

با خواندن تکنیک های ادامه مقاله به خوبی متوجه میشوید که سئو کردن سایت خبری نسبت به دیگر انواع سایت، تفاوت های بسیار زیادی دارد. بنابراین پیشنهاد میکنم حتی اگر کمی تخصص در دنیای سئو دارید، صرفا با استناد به آن اقدام به سئو سایت تان نکنید و این مقاله را کامل بخوانید.

1. به گوشه بازار بروید!

ببینید، طبق تجربه میگویم که بازار سئو سایت های خبری در ایران خیلی شلوغ و خب در نتیجه پررقابت است. این یعنی ممکن است برای سئو کردن سایت تان در این حوزه با رقیبانی روبرو شوید که به سختی به شما اجازه بدهند رتبه های بالای گوگل را بگیرید.

با توجه به این موضوع، یک استراتژی که در سئو و در این شرایط ما از آن استفاده میکنیم، استراتژی گوشه بازار است! در واقع این استراتژی که بیشتر با نام نیچ مارکتینگ شناخته میشود، به این اشاره میکند که برای به موفقیت رسیدن در یک بازار، بهتر است به جای ورود به کل آن صنعت، به یک گوشه اش وارد شوید.

مثلا به جای اینکه یک سایت خبری فعال در همه حوزه ها داشته باشید، سایتی داشته باشید که صرفا در مورد موضوعات سیاسی یا مثلا موضوعات مرتبط به سربازی در ایران صحبت میکند! به این ترتیب گوگل در این حوزه به شما اعتماد کرده و مسیرتان را برای رتبه گرفتن در چنین کلماتی هموارتر میکند.

البته این به معنای محدود کردن خودتان نیست، چراکه در صورت نیاز میتوانید بعد از مدتی و بعد از گرفتن رتبه های مناسب در حوزه گفته شده، به مرور فعالیت سایت را گسترش داده و در مورد دیگر موضوعات هم محتوا بنویسید. در این شرایط اتفاقا رتبه های قبلی که گرفته اید، کمک تان میکنند در دیگر کلمات هم راحت تر رتبه بگیرید.

2. از لینک های داخلی و تگ به خوبی استفاده کنید

ویم که بازار سئو سایت شرکتیدر ایران خیلی شلوغ و خب در نتیجه پررقابت است. این یعنی ممکن است برای سئو کردن سایت تان در این حوزه با رقیبانی روبرو شوید که به سختی به شما اجازه بدهند رتبه های بالای گوگل را بگیرید.

با توجه به این موضوع، یک استراتژی که در سئو و در این شرایط ما از آن استفاده میکنیم، استراتژی گوشه بازار است! در واقع این استراتژی که بیشتر با نام نیچ مارکتینگ شناخته میشود، به این اشاره میکند که برای به موفقیت رسیدن در یک بازار، بهتر است به جای ورود به کل آن صنعت، به یک گوشه اش وارد شوید.

مثلا به جای اینکه یک سایت خبری فعال در همه حوزه ها داشته باشید، سایتی داشته باشید که صرفا در مورد موضوعات سیاسی یا مثلا موضوعات مرتبط به سربازی در ایران صحبت میکند! به این ترتیب گوگل در این حوزه به شما اعتماد کرده و مسیرتان را برای رتبه گرفتن در چنین کلماتی هموارتر میکند.

البته این به معنای محدود کردن خودتان نیست، سئو سایت خدماتی چراکه در صورت نیاز میتوانید بعد از مدتی و بعد از گرفتن رتبه های مناسب در حوزه گفته شده، به مرور فعالیت سایت را گسترش داده و در مورد دیگر موضوعات هم محتوا بنویسید. در این شرایط اتفاقا رتبه های قبلی که گرفته اید، کمک تان میکنند در دیگر کلمات هم راحت تر رتبه بگیرید.

2. از لینک های داخلی و تگ به خوبی استفاده کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.